نوشته های پر بازدید

درمان قطعی فوبیا

درمان قطعی فوبیا چیست؟

درمان قطعی فوبیا با استفاده از روش های مختلف امکان پذیر است. برخی از این روش ها همانند نوروفیدبک و تحریک الکتریکی جزو درمان های مدرن و بسیار موثری است که در حال حاضر از آنها استفاده فراوان می شود. در ادامه این مقاله موارد و نکات مهمی را در رابطه با این بیماری ذکر کرده و بهترین روش های درمان برای آن را بررسی خواهیم کرد.

ادامه مطلب »
تاثیر نوروفیدبک بر تمرکز

همه چیز درباره تاثیر نوروفیدبک بر تمرکز

تاثیر نوروفیدبک بر تمرکز و جایگزینی الگوهای سالم ذهنی به قدری مفید و مثبت هست که بسیاری از افراد پس از طی این فرایند درمانی به یک حالت خودتنظیمی و در واقع ورژن بهتری از خود تبدیل می شوند. این روش درمانی قادر است  علاوه بر اختلال عدم تمرکز، انواع اختلالات روانی را درمان کند. در حال حاضر این روش پایدار و دائمی برای درمان اختلال تمرکز در کلینیک آکسون واقع در اصفهان به کار گرفته می شود که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب »
نوروفیدبک در درمان بیش فعالی

درمان بیش فعالی با نوروفیدبک

درمان بیش فعالی با نوروفیدبک یکی از مدرن ترین و تاثیر گذار ترین روش های درمانی است که نقش مهمی در کاهش علائم این اختلال دارد. روش درمان با نوروفیدبک در عین سادگی ایمن نیز می باشد که در صورت تداوم می توان نتایج خوبی از آن دریافت کرد.

ادامه مطلب »

خدمات مرکز

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

درمان اوتیسم با لورتا (جدیدترین درمان اوتیسم)

درمان اوتیسم با لورتا جدیدترین درمان اوتیسم است که نقش موثری در کاهش علائم آن دارد. برای درک بهتر از نحوه درمان اوتیسم با لورتا نوروفیدبک باید گفت که اوتیسم بیماری نیست، بلکه نوعی اختلال رشد در کارکرد مغز است که درمان آن به معنای کاهش علائم مربوط به آن می باشد. در ادامه به ذکر مطالب بسیار مهمی از جمله تشخیص و درمان اوتیسم در اصفهان و روش های درمان آن خواهیم پرداخت.
لورتا جدیدترین درمان اوتیسم

انواع روش های درمان اوتیسم چیست؟

روش های متعددی برای درمان اوتیسم وجود دارند که جدیدترین درمان و بی خطر ترین نوع آن درمان اوتیسم با لورتا نوروفیدبک است. از جمله روش های مورد استفاده در درمان ابن اختلال عبارتند از:

  • تجزیه و تحلیل رفتار کاربردی
  • آموزش مهارت های اجتماعی
  • کاردرمانی
  • فیزیوتراپی
  • درمان تلفیقی حسی

لازم به ذکر است که تمامی این روش های درمانی به سه دسته کلی تقسیم بندی شده اند که شامل رویکردهای رفتاری و ارتباطی، رویکردهای رژیم غذایی، تجویز دارو و طب مکمل و جایگزین می باشند. همان گونه که در ابتدا نیز به آن اشاره شد لورتا نوروفیدبک یک درمان ایمن و موثر و بدون عوارض جانبی است که با توجه به مزایای آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در رابطه با درمان اوتیسم با این تکنولوژی باید گفت که پاسخ هر فرد به ان کاملا متفاوت است، در کل هدف از بکارگیری لورتا نوروفیدبک در درمان این اختلال کاهش الگوی غیرطبیعی نقشه مغز کودک اوتیسم است.

مطالعه پیشنهادی: درمان بیش فعالی با لورتا نوروفیدبک | سریعترین درمان

تست اوتیسم در بزرگسالان

درمان اوتیسم با لورتا نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نکته مهم انجام تست و تشخیص اوتیسم در بزرگسالان پیش از انجام درمان است. زیرا علائم این اختلال در بزرگسالان بسیار شبیه به اختلالات رشدی و روانپزشکی می باشد. به همین دلیل بکارگیری یک تست با قابلیت تشخیص بالا برای بزرگسالان از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین منظور تست ها و نرم افزارهای متعددی طراحی شده اند که مهم ترین و قوی ترین آن ها نرم افزار CANtab می باشد.

پیش از آغاز پروسه درمان اوتیسم با لورتا بهتر است افراد بزرگسال مشکوک به این اختلال به یک کلینیک تخصصی اوتیسم ارجاع داده شوند. سپس به وسیله نرم افزار CANtab تست اوتیسم را برای آنان انجام داد. لازم به ذکر است که این نرم افزار قادر به تشخیص درجات متعدد اوتیسم می باشد. از طرفی به دلیل وجود علائم ضعیف و پنهان اوتیسم در سنین بالا انجام تست اوتیسم خفیف در بزرگسالان از اهمیت بالایی برخوردار است. تشخیص اوتیسم در افراد بزرگسال تا حدی مشکل است، زیرا آنها در طول مدت ابتلا موفق به کسب مهارت های پنهان کردن و مدیریت اوتیسم در خود شده اند. همچنین شما می توانید برای تشخیص و درمان اوتیسم خفیف می توانید به کلینیک آکسون مراجعه کنید.

شما می توانید برای تشخیص و درمان اوتیسم خفیف می توانید به کلینیک آکسون مراجعه کنید.
به دلیل وجود علائم ضعیف و پنهان اوتیسم در سنین بالا انجام تست اوتیسم خفیف در بزرگسالان از اهمیت بالایی برخوردار است.

فواید درمان اوتیسم با لورتا

درمان اوتیسم با لورتا به عنوان جدیدترین نوع درمان دارای فواید بسیاری می باشد که مهم ترین آن عدم تشخیص اشتباه اوتیسم است. تکنولوژی و فناوری های پیشرفته ای که در طراحی لورتا نوروفیدبک بکار رفته احتمال تشخیص اشتباه را به صفر رسانده اند. علاوه بر آن درمان اوتیسم با این پروتکل سبب کاهش چشمگیر فوران احساسات و هیجانات منفی فرد مبتلا به اوتیسم می شود. همچنین استفاده از آن ارتباط چشمی مبتلایان به اوتیسم را با دیگران افزایش می دهد. علاوه بر آن استفاده از این نوع درمان سبب افزایش ارتباط به صورت لمس و آرامش بیشتر در بیان کلمات توسط فرد دارای اوتیسم می شود.

مطالعه پیشنهادی: لورتا نوروفیدبک چیست؟

درمان اوتیسم با لورتا علاوه بر ایجاد تغییر مثبت در الگوهای گفتاری و زبانی فرد، سبب کاهش افکار آزار دهنده در او و همچنین بالارفتن میزان تمرکز نیز می شود. کاهش علائم و نشانه های بیش فعالی یا نقص توجه، افزایش دقت در انجام فعالیت های روزمره و بهتر شدن مهارت های اجتماعی از دیگر مزیت های این روش درمانی می باشند. کودکان و بزرگسالان مبتلا به اوتیسم با تحت درمان قرار گرفتن توسط لورتا با کاهش چشمگیر علائم استرس و اضطراب و افزایش قدرت تحمل جهت تغییر حرکت مواجه خواهند شد.

کاهش استرس و اضطراب فواید درمان با لورتا است
عدم تشخیص اشتباه اوتیسم از فواید درمان اوتیسم با لورتا می باشد.

عوارض درمان اوتیسم با لورتا

مهم ترین دلیل محبوبیت درمان اوتیسم با لورتا غیر تهاجمی بودن و عدم عوارض آن است. خوشبختانه در کنار مزایای متعددی که درمان با لورتا به دنبال دارد، رفع و یا کاهش علائم اوتیسم با آن هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. تنها نکته حائز اهمیت در این باره انجام این تست در یک کلینیک تخصصی و معتبر است.

برای خواندن نظرات در مورد لورتا کلیک کنید.

بهترین زمان درمان اوتیسم چه موقع است؟

در درمان اوتیسم با لورتا آن چه که بیش از هر چیز از اهمیت بالایی برخوردار است آغاز به موقع و زودهنگام پروسه درمان است. بهترین زمان برای درمان به محض تشخیص علائم تاخیر رشد در کودک است که می توان آن را از 12 ماهگی آغاز کرد. لازم به ذکر است که تلف نمودن زمان طلایی برای درمان این اختلال تا حد زیادی در رشد مهارت های ذهنی، درکی و شناختی، رشد گفتار کودک تاثیر منفی می گذارد. همچنین باید توجه داشت درمان اوتیسم در سنین بالاتر از جهات مختلفی مانند بعد زمانی و صرف هزینه های بیشتر خانواده را تحت فشار قرار می دهد. علاوه بر آن روند بهبودی با سرعت کند تری طی خواهد شد.

درمان اوتیسم با لورتا در کودکی
بهترین زمان آغاز درمان اوتیسم در کودکی و از یک سالگی است

سوالات متداول

جدیدترین درمان اوتیسم درحال حاضر چیست؟

به‌طورکلی می توان انواع درمان اوتیسم را به چهار دسته تقسیم‌بندی کرد:
1. رویکردهای رفتاری و ارتباطی 2. رژیم غذایی مناسب 3. درمان های جدید علوم اعصاب مبتنی بر مغز با استفاده از لورتا نوروفیدبک که از جدیدترین روش های درمانی می باشد.

آیا لورتا نوروفیدبک به عنوان جدیدترین درمان اوتیسم راهی ایمن است؟

بله درحال حاضر پیشرفته ترین، مؤثرترین و بی عارضه ترین روش درمانی، لورتانوروفیدبک است

 

اکسون کلینیک بهترین مرکز اوتیسم اصفهان

برای درمان اوتیسم با لورتا می توان به بهترین مرکز اوتیسم در اصفهان مراجعه کرد. این مرکز با حضور دکتر مریم امینی یکی از بهترین مراکز اوتیسم در اصفهان بشمار می آید. درمان اوتیسم در اصفهان با استفاده از لورتا نوروفیدبک و بدون تجویز دارو انجام می گیرد. اگر کودک مبتلا به اوتیسم دارید و می خواهید با جدیدترین درمان اوتیسم یعنی درمان با لورتا برای بهبودی او اقدام کنید بر روی لینک زیر کلیک کنید و با کلینیک تماس بگیرید یا نوبت خود را رزرو کنید.

رزرو نوبت در کلینیک آکسون
آکسون کلینیک مرکز تخصصی درمان بدون دارو در اصفهان

جمع بندی

درمان اوتیسم با لورتا ( جدیدترین درمان اوتیسم  ) بهتر از درمان به وسیله نوروفیدبک است. زیرا با تحت پوشش قرار دادن بخش های وسیعی از مغز دارای عملکردی به مراتب مطلوب تر و موثرتر از نوروفیدبک است. استفاده از لورتا در درمان اختلال اوتیسم کاملا امن و بی خطر بوده و نتایج مثبت بسیاری به دنبال دارد. برای کسب نتیجه دلخواه از انجام درمان با لورتا لازم است به یک متخصص اوتیسم مراجعه کرد. پیشنهاد ما به خوانندگان عزیز این مقاله مراجعه به کلینیک اکسون و تحت درمان قرار گرفتن توسط دکتر مریم امینی، متخصص اوتیسم در اصفهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر و نوبت دهی با شماره ۰۹۹۱۱۱۲۰۶۸۸ تماس بگیرید.

منبع:

https://www.amazon.com/Play-Based-Interventions-Children-Adolescents-Disorders/dp/1138110884

https://www.taylorfrancis.com/books/edit/10.4324/9780203829134/play-based-interventions-children-adolescents-autism-spectrum-disorders-loretta-gallo-lopez-lawrence-rubin

https://blogs.uoregon.edu/autismhistoryproject/people/lauretta-bender-1897-1987/

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
کلینیک آکسون

کلینیک آکسون

بهترین مرکز نوروفیدبک، لورتا نوروفیدبک و نقشه مغزی در اصفهان. با مدیریت دکتر مریم امینی متخصص نوروتراپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درمان انواع سردردهای میگرنی، اضطراب، استرس، افسردگی

جهت کسب مشاوره رایگان با ما در تماس باشید